The Basic Principles Of نصاب پرده

Wiki Article

ثبت سفارش اسباب کشی ( درون و برون شهری) بسته بندی، جابجایی و حمل اسباب منزل در تمامی استان‌ها

از زمان ثبت درخواست برای نصب پرده حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده نصاب‌های مجموعه در محل حاظر می‌شوند.

همان طور که گفتیم انتخاب نوع پرده به نوع دیزاین فضای داخلی خانه و سبک لوازم خانه بستگی دارد. اگر طرفدار فضای داخلی و دکوراسیون کلاسیک هستید استفاده و نصب پرده کرکره ای می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. رنگ و طرح این نوع پرده می تواند فضای کلاسیک و دلنشینی ایجاد کند و زیبایی خاصی به محیط داخلی خانه ببخشد. یکی از مزیت های نصب پرده کرکره ای ثابت بودن رنگ آن است که با گذشت زمان و در معرض نور مستقیم آفتاب قرار گرفتن رنگ این نوع پرده تغییری نمی کند. تابش مستقیم نور خورشید به مرور زمان رنگ پرده را تغییر می دهد و پرده رنگ و جلای اولیه ی خود را از دست می دهد.

در روند ثبت سفارش نصب پرده، قیمت نصب پرده که هریک از نصابان پیشنهاد می‌کنند را می‌توانید یکجا ببینید و آنها را با هم مقایسه کنید.

این اندازه گفته شده حداقل اندازه مورد نیاز محسوب می‌شود ولی اگر اطراف دکوراسیون و پنجره شما فضای اضافی دارد می‌توانید میله پرده خود را به اندازه دلخواه تهیه کنید. اما اگر کادر پنجره شما از هر دو طرف در مجاورت دیوار قرار دارد یا اصطلاحا دیوار به دیوار است بهتر است برای نصب پرده پانچ ، چوب پرده خود را سرتاسری و بدون قپه تزئینی در نظر بگیرید.

فرایند ثبت درخواست و انتخاب متخصص برای نصب چوب پرده و دوخت پرده در آچاره بسیار ساده است.

قیمت نصب پرده به عواملی چون نوع پرده، تجهیزات مورد نیاز برای نصب پرده و میزان حجم کار برای نصب پرده بستگی دارد. به دنبال نصب هر مدل پرده‌ای که هستید، از نصب پرده حریر و توری گرفته تا نصب پرده لوردراپه و نصب پرده کرکره‌ای، به‌راحتی می‌توانید آن را از نصابان فعال در «خدمت از ما» درخواست کنید.

با ثبت سفارش در سامانه‌ی آچاره می‌توانید مطمئن باشید که هرگونه نیاز به خدمات نصب چوب پرده و دوخت پرده داشته باشید در کمترین زمان و با کمترین قیمت نصب پرده انجام می‌شود.

در ادامه به معرفی برخی از تجهیزات و ملزوماتی که نصاب پرده برای نصب نیاز دارد می‌پردازیم:

گواهی عدم سوء پیشینه "واقعا شخص محترم و با انصافی هستید ممنونم حتما باهم ادامه ی نصاب پرده همکاری خواهیم داد" بیشتر درخواست استعلام قیمت

نصب پرده و میزان دستمزد نصاب پرده به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد.

کار نصب پرده شما تمام شده است و اکنون می توانید از زیبایی و تاثیر پرده زیبا تان بر روی فضای خانه تان لذت ببرید، ویدیوی زیر مراحل نصب پرده را به صورت تصویری آموزش می دهد، امیدواریم دیدن این ویدیو برای شما مفید باشد:

به چه خدمتی نیاز دارید؟ × ورود و ثبت نام خدمت از ما قیمت خدمات

نصب پرده، نصب چوب پرده و نصب کتیبه پرده شهریار شهر تهران

Report this wiki page